.

.

Zwroty

Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go na adres Carlo Factory Sp. z o.o. z siedzibą w Turzno Okrężna 19, 87-148 Łysomice.
Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku gdy towar nie był używany, nie został zniszczony.
Towar należy odesłać na adres sklepu.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupu towaru po jego otrzymaniu.  
Koszt dostawy i zwrotu towaru następuje zawsze po stronie klienta.
W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, na koszt sklepu, cena za zwrot towaru na rzecz klienta zostanie pomniejszona o zapłacone przez sklep koszty dostarczenia zwrotu. W momencie rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany nr rachunku bankowego.
W wyjątkowych przypadkach zwrot może być dokonany przekazem pocztowym. Koszt przekazu zostanie odliczony od kwoty zwracanej należności.
W przypadku zwrotu zamówień premiowanych bonusem, darmową przesyłką, częściową, całościową, zwracana wpłata zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki.
Zwrot kosztów zaginionych przesyłek zaginionych nie może być dokonany do czasu wyjaśnienia faktycznych losów danej przesyłki z firmą przewozową. Zgodnie z regulaminem firm przewozowych czas oczekiwania na odpowiedź to 30 dni.

  

Wymiana

Wymiana towaru na inny rozmiar lub model może nastąpić pod warunkiem, że jest on zwrócony do sklepu i jest on nienaruszony, jest nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, kompletny i z metkami. Koszty wysyłki towaru pokrywa Klient.

Przy wymianie towaru na inny model, rozmiar, kolor towaru może powstać różnica w cenie, która zostanie uwzględniona przy rozliczeniu końcowym. Zwracany towar powinien być zapakowany w usztywnianym opakowaniu.

   

Reklamacje

Jak postępować w momencie, gdy otrzymana paczka z towarem i jej opakowanie jest uszkodzone czy widocznie jest to, że paczka była otwierana? W tym przypadku należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

W przypadku przesyłek zagranicznych należy postępować w ten sam sposób. Po uzyskaniu odpowiedź od firmy przewozowej o faktycznych losów przesyłki zostaną rozpoczęta procedura zwrotu pieniędzy za nie otrzymany towar. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację wg regulaminów firm przewozowych wynosi do 30 dni.

Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie zostaną wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia pod adresem Carlo Factory Sp. z o.o. z siedzibą w Turzno Okrężna 19, 87-148 Łysomice w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

Reklamacje dotyczące sposobu realizacji zamówień są przyjmowane pisemnie pod adresem e-mail sklep@carlofactory.pl.
Odpowiedź na reklamację jest udzielana pisemnie.


0