Zwroty
Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go na adres Carlo Factory Sp. z o.o. z siedzibą w Turzno Okrężna 19, 87-148 Łysomice.
Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku gdy towar nie był używany, nie został zniszczony.
Towar należy odesłać na adres sklepu.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupu towaru po jego otrzymaniu.
Koszt dostawy i zwrotu towaru następuje zawsze po stronie klienta.
W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, na koszt sklepu, cena za zwrot towaru na rzecz klienta zostanie pomniejszona o zapłacone przez sklep koszty dostarczenia zwrotu. W momencie rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany nr rachunku bankowego.
W wyjątkowych przypadkach zwrot może być dokonany przekazem pocztowym. Koszt przekazu zostanie odliczony od kwoty zwracanej należności.
W przypadku zwrotu zamówień premiowanych bonusem, darmową przesyłką, częściową, całościową, zwracana wpłata zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki.
Zwrot kosztów zaginionych przesyłek zaginionych nie może być dokonany do czasu wyjaśnienia faktycznych losów danej przesyłki z firmą przewozową. Zgodnie z regulaminem firm przewozowych czas oczekiwania na odpowiedź to 30 dni.
Wymiana
Wymiana towaru na inny rozmiar lub model może nastąpić pod warunkiem, że jest on zwrócony do sklepu i jest on nienaruszony, jest nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, kompletny i z metkami. Koszty wysyłki towaru pokrywa Klient.
Reklamacje
Jak postępować w momencie, gdy otrzymana paczka z towarem i jej opakowanie jest uszkodzone czy widocznie jest to, że paczka była otwierana? W tym przypadku należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.